Zapošljavamo! Postani Voditelj/ica ZMAG-ovog ureda

10.01.2022.

Udruga Zelena mreža aktivističkih grupa (ZMAG) zapošljava Voditelja/icu ureda!

ZMAG je udruga koja okuplja organske vrtlare, praktičare primjenjivih tehnologija i ekološkog graditeljstva, dizajnere permakulture, istraživače pravednih socijalnih modela organizacije i ravnopravnih međuljudskih odnosa te ekološke aktiviste koji razvijaju prostore istraživanja i učenja te praktične primjene znanja i vještina za održivo življenje.

Ovim putem Vas pozivamo da se pridružite našem dinamičnom timu i javite na natječaj za Voditelja/icu ureda.

ZELENA MREŽA AKTIVISTIČKIH GRUPA OBJAVLJUJE NATJEČAJ
ZA SLJEDEĆU POZICIJU

 Voditelj/ica ureda

Posao uključuje vođenje brige o planiranju, organiziranju i izvršavanju svih uredskih aktivnosti.

Administrativni poslovi

  • nadgleda sve aspekte opće koordinacije ureda i financijskog poslovanja udruge
  • surađuje s relevantnim institucijama i partnerima (HZZ, HZZO, MIP, Porezna uprava…)
  • vodi opću komunikaciju Udruge s korisnicima, kupcima i dobavljačima
  • obavlja koordinaciju poslova i dostavu dokumentacije računovodstvenom servisu
  • prati i dodjeljuje ISBN brojeve za ZMAG publikacije te dostavlja obvezene primjerke službi za ISBN
  • rješava administrativne poslove s bankom, otvara nove podračune
  • obavlja redovite odlaske u banku, poštu, računovodstvo
  • vodi evidenciju o materijalnom i financijskom poslovanju te pismohranu Udruge;
  • kontrolira, izdaje i priprema ulaznu i izlaznu dokumentaciju za knjiženje
  • izrađuje izlazne ponude i račune te e-račune
  • izrađuje putne naloge/loko vožnje
  • podrška voditeljima projekata u provedbi projektnih i programskih zadataka
  • priprema i šalje dopise
  • arhivira svu dokumentaciju u elektronsku i fizičku arhivu udruge
  • priprema dokumentaciju za reviziju poslovanja udruge svake 4 godine
  • šalje godišnji izvještaj o volontiranju Ministarstvu rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike
  • održava ured (praćenje potreba i nabava uredskog materijala i opreme)
  • vodi tablicu članova udruge
  • priprema zapisnike sa skupštine te dostavlja zapisnik sa sjednice skupštine nadležnom uredu koji vodi registar udruga, registar neprofitnih organizacija, registar stvarnih vlasnika
  • vodi brigu o imovini udruge : koordinacija invunture, označava dugotrajnu imovinu i sl.)
  • redovno prati propise i zakonitosti rada udruge
  • izrađuje narudžbenice i priprema ugovore u skladu sa pravilnikom za javnu nabavu
  • vodi brigu o knjižnici koja se nalazi u edukacijskom centru Reciklirano imanje.

Upravljanje financijama i izrada financijskih izvješća

  • vodi tablicu praćenja financija
  • vodi evidenciju bjanko zadužnica
  • plaća ulazne račune
  • vodi blagajnu
  • prati evidencije danih i primljenih jamstava
  • priprema upitnik o funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola za prošlu godinu
  • podnosi izvještaj o obavljenom godišnjem popisu imovine i obvezama udruge
  • izrađuje financijski izvještaj udruge za pojedine projekte
  • koordinira izradu Godišnjeg izvještaja o radu Udruge;
  • izrađuje financijski plan udruge te rebalans financijskog plana u rujnu tekuće godine kako bi se plan uskladio sa stvarnim stanjem.
  • Priprema prijedlog financijskog plana za iduću godinu, koji Skupština treba usvojiti najkasnije do 15. prosinca te daje na usvajanje godišnje financijsko izvješće za proteklu godinu najkasnije do 30. ožujka.

Upravljanje ljudskim resursima

  • priprema ugovora o radu
  • organizacija zaštite na radu novim zaposlenicima
  • priprema evidencije radnog vremena i dostava evidencije računovodstvu
  • dostava bolovanja i zahtjeva za povrat HZZO-u
  • priprema odluka o godišnjem odmoru
  • dostava obračunskih lista na potpis radnicima
  • izrađuje autorske ugovore/ugovore o djelu/ugovore o suradnji
  • izrađuje potvrde o sudjelovanju, volontiranju i slično

Za ovo radno mjesto potrebni su sljedeće kvalifikacije, stavovi, znanja i vještine:

  • Odgovarajuće radno iskustvo na poziciji Administratora sa sličnim poslovima kako je navedeno za opis posla u trajanju od najmanje 2 godine
  • Minimalno srednja stručna sprema
  • Odlično poznavanje hrvatskog standardnog jezika i poslovnih formi
  • Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Odlična informatička pismenost, samostalni rad u standardnim aplikacijama (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sposobnost primjene novih znanja i vještina
  • Učinkovito upravljanje vremenom
  • Sklonost timskom radu i fleksibilnost
  • Osobna odgovornost, organiziranost i proaktivnost
  • Kritičko razmišljanje, orijentiranost k učenju i usavršavanju
  • Vozačka dozvola B kategorije

POŽELJNI UVJETI

  • Osviještenost o pitanjima zaštite okoliša i održivog življenja
  • Poznavanje dinamike rada na projektima
  • Informiranost o principima financijskog i nefinancijskog izvještavanja
  • Poznavanje još jednog stranog jezika je prednost
  • Napredno poznavanje rada na računalu
  • Pismo preporuke

Od kandidata i kandidatkinja se očekuje prihvaćanje ZMAG-ove vizije i misije te visok stupanj radne etike.
Prednost imaju kandidati i kandidatkinje s visokom razinom motivacije za rad u civilnom društvu, te oni s iskustvom u radu ili volontiranju u nekoj od organizacija civilnog društva.
Vrsta zaposlenja: rad u punom radnom vremenu, na određeno, s mogućnošću produženja ugovora (ovisno o financijskim mogućnostima organizacije), uz probni rok u trajanju od 6 mjeseci, minimalna neto plaća u iznosu od 7.300,00 HRK.

Očekivani početak rada je 01. veljače 2022. godine.

Lokacija rada biti će u sjedištu poslodavca: Vukomerić 23/3, 10418 Dubranec.

Prijavi obavezno priložiti:

  • Životopis (Europass) na hrvatskom jeziku
  • Motivacijsko pismo na hrvatskom i engleskom jeziku (od 300 do 500 riječi) u kojem treba obrazložiti svoju motivaciju te približiti kompetenciju kroz praktične primjere/iskustvo
  • Kontakt za preporuku (najmanje jedan)

Prijavu, uključujući životopis i motivacijsko pismo potrebno je poslati najkasnije do 21.01.2022. na e-mail: ured@zmag.hr s naznakom “Prijava za radno mjesto Voditelj/ica ureda”.

Nakon obrade zaprimljenih prijava, bit će organiziran razgovor i dodatne provjere sposobnosti i vještina s kandidatima/kinjama koji zadovoljavaju uvjete natječaja. Više informacija će odabrani kandidati/kinje dobiti elektroničkom poštom. Razgovori su mogući i prije navedenog roka završetka natječaja.

Slanjem životopisa i motivacijskog pisma slobodno i izričito dajete privolu ZMAG-u, Vukomerić 23/3, Dubranec, OIB 27906908289 kao voditelju zbirke osobnih podataka, da Vaše osobne podatke može obrađivati i koristiti u svrhu prijave na slobodno radno mjesto Voditelj/ica ureda.

Ostale vijesti iz teme

31 Pro 2021

Iza nas je 2021. godina koja nas je podsjetila zašto je važno donositi održive odluke za sebe i svoju zajednicu, ukazala na prednosti otpornih i solidarnih zajednica, još jače međusobno povezala i osnažila za nove izazove.

Pročitaj više >
30 Pro 2021

Priručnik za gradove – razvoj društvene i solidarne ekonomije, dostupan je za preuzimanje u našoj bazi znanja

Pročitaj više >
29 Pro 2021

U sklopu turneje po Hrvatskoj pod nazivom Društveni poduzetnici i njihov pozitivan društveni utjecaj u kontekstu mjerenja i kvantificiranja društvenog utjecaja ZEF i ZMAG održali su predavanje u Karlovcu i predstavili lokalni primjer dobre prakse s područja Karlovačke županije.

Pročitaj više >
Više novosti